Powiatowy Rzecznik Konsumentów we Włocławku informuje
Powiatowy Rzecznik Konsumentów we Włocławku informuje, ze w sporach z przedsiębiorcami zagranicznymi bezpłatna pomoc konsumentom świadczy Europejskie Centrum Konsumenckie. Konsumenci mogą zgłaszać do ECK swoje skargi na przedsiębiorców związane w szczególności z zakupami w innych krajach UE, Norwegii i Islandii oraz podróżami po Europie.
Szczegółowe informacje dotyczące działalności ECK odstępne są na stronie internetowej www.konsumenci.gov.pl. Osoby zainteresowane skorzystaniem z pomocy ECK mogą się kontaktować za pomocą formularza skargi dostępnego na stronie internetowej, drogą telefoniczną (22 55 60 118, dyżury prawników od pn. do pt w godz.: 10-14), e-mailem (info@konsument.gov.pl) lub osobiście odwiedzając siedzibę centrum w Warszawie przy Placu Powstańców Warszawy 1.
Opublikowano: 26 sierpnia 2016 11:00
Kategoria: Komunikaty
Wyświetleń: 992