Powiatowy Rzecznik Konsumentów we Włocławku informuje

Powiatowy Rzecznik Konsumentów we Włocławku informuje, ze w sporach z przedsiębiorcami zagranicznymi bezpłatna pomoc konsumentom świadczy Europejskie Centrum Konsumenckie. Konsumenci mogą zgłaszać do ECK swoje skargi na przedsiębiorców związane w szczególności z zakupami w innych krajach UE, Norwegii i Islandii oraz podróżami po Europie.

Szczegółowe informacje dotyczące działalności ECK odstępne są na stronie internetowej www.konsumenci.gov.pl. Osoby zainteresowane skorzystaniem z pomocy ECK mogą się kontaktować za pomocą formularza skargi dostępnego na stronie internetowej, drogą telefoniczną (22 55 60 118, dyżury prawników od pn. do pt w godz.: 10-14), e-mailem (info@konsument.gov.pl) lub osobiście odwiedzając siedzibę centrum w Warszawie przy Placu Powstańców Warszawy 1.

Opublikowano: 26 sierpnia 2016 11:00

Kategoria: Komunikaty

Wyświetleń: 992

Wszelkie prawa zastrzeżone © Starostwo Powiatowe we Włocławku

Realizacja: IDcom.pl

logo Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji

Informacja o dofinansowaniu Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji

Projekt "Budowa wraz z dostosowaniem strony internetowej Powiatu Włocławskiego do potrzeb osób niepełnosprawnych" współfinansowany przez Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji w ramach konkursu: Dofinansowanie budowy lub dostosowania stron internetowych podmiotów realizujących zadania publiczne do potrzeb osób niepełnosprawnych.