Arkusze do próbnego egzaminu maturalnego – poziom rozszerzony: matematyka, filozofia, język łaciński, historia sztuki, historia muzyki
Centralna Komisja Egzaminacyjna oraz okręgowe komisje egzaminacyjne przygotowały materiały do przeprowadzenia próbnego egzaminu maturalnego. Zachęcamy do spróbowania swoich sił.
Materiały obejmują zarówno arkusze w wersji standardowej, jak i te dostosowane do potrzeb uczniów z niepełnosprawnościami. Wszystkie materiały, w tym nagrania w formacie mp3 do zadań na rozumienie ze słuchu w arkuszach z języków obcych nowożytnych, są zamieszczone na stronie internetowej Centralnej Komisji Egzaminacyjnej (www.cke.gov.pl), stronach internetowych okręgowych komisji egzaminacyjnych w następujących terminach oraz poniżej:
Matematyka
Arkusze dla osób bez dysfunkcji oraz uczniów z dysleksją rozwojową (A1)
Poziom rozszerzony
- Arkusz egzaminacyjny
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
Arkusze dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (A2)
Poziom rozszerzony
- Arkusz egzaminacyjny
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
Arkusze dla osób słabowidzących (A4)
Poziom rozszerzony
- Arkusz egzaminacyjny
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
Arkusze dla uczniów niesłyszących (A7)
Poziom rozszerzony
- Arkusz egzaminacyjny
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
Filozofia
Arkusze dla osób bez dysfunkcji oraz uczniów z dysleksją rozwojową (A1)
Poziom rozszerzony
- Arkusz egzaminacyjny
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
Arkusze dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (A2)
Poziom rozszerzony
- Arkusz egzaminacyjny
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
Arkusze dla osób słabowidzących (A4)
Poziom rozszerzony
- Arkusz egzaminacyjny
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
Arkusze dla uczniów niesłyszących (A7)
Poziom rozszerzony
- Arkusz egzaminacyjny
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
Historia muzyki
Arkusze dla osób bez dysfunkcji oraz uczniów z dysleksją rozwojową (A1)
Poziom rozszerzony
- Arkusz egzaminacyjny
- Przykłady nutowe
- Materiał dźwiękowy.ZIP
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
Historia sztuki
Arkusze dla osób bez dysfunkcji oraz uczniów z dysleksją rozwojową (A1)
Poziom rozszerzony
- Arkusz egzaminacyjny
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
Język łaciński i kultura antyczna
Arkusze dla osób bez dysfunkcji oraz uczniów z dysleksją rozwojową (A1)
Poziom rozszerzony
- Arkusz egzaminacyjny
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
Źródło: Ministerstwo Edukacji Narodowej
Opublikowano: 03 kwietnia 2020 18:40
Kategoria: Komunikaty
Wyświetleń: 222